موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

برد پیت و جورج کلونی با نمایش فیلم «گرگ‌ها» در ونیز ۴ دقیقه تشویق ایستاده گرفتند، در حالی که نمایش فیلم به دلیل ازدحام طرفداران دیرتر انجام شد.

«گرگ‌ها» ونیز را به آشوب کشیدند/برد پیت و جورج کلونی روی فرش قرمز

 حضور برد پیت و جورج کلونی روی فرش قرمز هشتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز برای نمایش فیلم «گرگ‌ها» مهم‌ترین خبر روز پیش این جشنواره بود.

برد پیت و جورج کلونی شب پیش (یکشنبه) در جشنواره فیلم ونیز با نمایش فیلم مشترک خود «گرگ‌ها» با تشویق ۴ دقیقه‌ای ایستاده روبه‌رو شدند.

نمایش فیلم با تاخیری بیش از ۳۰ دقیقه انجام شد و دلیلش هم ازدحام طرفداران در سالاگرانده ونیز بود که می‌خواستند این ۲ بازیگر محبوب را روی فرش قرمز ببینند. وقتی این ۲ در نهایت وارد سالن شدند، هم حال و هوای کلی سالن نمایش بسیار متفاوت بود و هر ۲ بازیگر پیش از آنکه توسط نیروهای امنیتی به سمت صندلی‌های‌شان بروند، با هوادران امضا دادند و سلفی گرفتند.

حتی زمانی که پخش فیلم شروع شد، هرج و مرج ادامه پیدا کرد و آنهایی که بلیت نداشتند به تکاپو افتادند تا جایی خالی پیدا کنند و در سالن بمانند.

شاید تشویق ۴ دقیقه‌ای با توجه به بازی ۲ بازیگر مشهور در این فیلم آن‌قدرها که انتظار می‌رفت طولانی نبود، اما به نظر می‌رسید مسؤولان جشنواره با توجه به دیر شروع شدن فیلم و انرژی مهارنشدنی حضار ترجیح می‌دادند تماشاگران را زودتر از سالن خارج کنند.

نویسنده و کارگردان این فیلم جان واتس که سازنده «مرد عنکبوتی» هم بود به دلیل مثبت‌شدن آزمایش کووید مجبور شد از حضور در مراسم خودداری کند. در این فیلم اکشن کمدی محصول اپل، پیت و کلونی در نقش ۲ کارچاق‌کن حرفه‌ای تک‌رو، ظاهر شده‌اند که مجبورند در یک ماموریت با هم کار کنند. در این فیلم امی رایان، آستین آبرامز و پورنا جاگاناتان نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. اپل در اوایل ماه جاری اعلام کرد دنباله‌ای برای این فیلم به کارگردانی واتس و ۲ بازیگر اصلی در حال ساخت است.

«گرگ‌ها» ونیز را به آشوب کشیدند/برد پیت و جورج کلونی روی فرش قرمز

حضور این ۲ بازیگر از اوایل روز که با تاکسی دریایی وارد ونیز شدند توجه زیادی برانگیخت و پس از آن به رسم معمول در نشست مطبوعاتی هم شرکت کردند.

این فیلم اولین کار مشترک پیت و کلونی پس از بازی آنها در «بخوان و بسوزان» کمدی سیاه برادر کوئن در سال ۲۰۰۸ است. این ۲ از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ در فیلم های «اوشن» هم با هم جلوی دوربین رفته بودند.

کلونی سال ۲۰۰۹ برای فیلم «مردانی که به بزها خیره می‌شوند» به کارگردانی گرانت هسلوف و پیت برای اولین بار با «باشگاه مشت زنی» فینچر در سال ۱۹۹۹ و «قتل جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل» ساخته اندرو دومینیک در سال ۲۰۰۷ که جام ولپی را برای بهترین بازیگر مرد دریافت کرد، در ونیز حضور داشتند.

«گرگ‌ها» پس از اکران در ونیز، برای مدت محدودی از ۲۰ سپتامبر در سینماها اکران می‌شود و از ۲۷ سپتامبر دراپل تی وی پلاس در دسترس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.